niedziela, 6 listopada 2016

Demontaż płyty EGR i czyszczenie kanalików.

Po zdjęciu kolektora dolotowego płyty EGR i uszczelki to tak wszystko wygląda.


Miejsca oznaczone strzałkami należy dobrze wyczyścić z nagaru.
Po wyczyszczeniu kanałów w bloku silnika i płycie EGR należy przedmuchać wszystko sprężonym powietrzem można kupić małą butle sprężonego powietrza za kilkanaście złotych.
I można składać wykorzystując nowe uszczelki.



Montujemy wszystko w odwrotnej kolejności zwracając uwagę aby żadne części nie zostały.
Przejechałem już 3000 tys. km. kontrolka już się nie świeci a i Jazz pali co najmniej 1 litr paliwa mniej

3 komentarze:

  1. Dzięki za fajny tutorial Zrobiłem to w moim jazz, zobaczę jak po przejechaniu większej ilości km, ale już odrazu czuć że auto chodzi dużo równie i nie szarpie. Oczywiście kontrolka check się nie świeci

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo że kilka lat minęło od zamieszczenia bloga pomogłeś na pewno wielu osobom w tym mnie bardzo dziękuję że poświęciłeś czas aby dodać faktyczną usterkę która występuje w tym modelu

    OdpowiedzUsuń