Miejsca oznaczone strzałkami należy dobrze wyczyścić z nagaru.
Po wyczyszczeniu kanałów w bloku silnika i płycie EGR należy przedmuchać wszystko sprężonym powietrzem można kupić małą butle sprężonego powietrza za kilkanaście złotych.
I można składać wykorzystując nowe uszczelki.
Montujemy wszystko w odwrotnej kolejności zwracając uwagę aby żadne części nie zostały.
Przejechałem już 3000 tys. km. kontrolka już się nie świeci a i Jazz pali co najmniej 1 litr paliwa mniej
Dzięki za fajny tutorial Zrobiłem to w moim jazz, zobaczę jak po przejechaniu większej ilości km, ale już odrazu czuć że auto chodzi dużo równie i nie szarpie. Oczywiście kontrolka check się nie świeci
OdpowiedzUsuńCieszę się że pomogłem.
UsuńPomimo że kilka lat minęło od zamieszczenia bloga pomogłeś na pewno wielu osobom w tym mnie bardzo dziękuję że poświęciłeś czas aby dodać faktyczną usterkę która występuje w tym modelu
OdpowiedzUsuń